11/27/2016

CHRISTMAS VIBES COMING

Ahoooj!

Už nadpis vám asi napovídá, že už se to bude týkat Vánoc, hurááá.

Myslím, že patřím k největším bláznům, co milují Vánoce. Jsem schopná mít vánoční motiv úplně všude (ano, koupila jsem si toaleťák se zimním motivem 😂), ubrousky i utěrky, nejlépe vánoční ozdoby po celém bytě a vánoční písničky v obchodech a kavárnách a milion světýlek po celém městě.

A prozradím se, při psaní článku jsem poslouchala vánoční písničky. Mám na Spotify oblíbený vánoční playlist, který si pouštím celkem dost často.

Je tu z vás doufám někdo stejný blázen jako já? Snad je nás víc!!

Nevím proč, ale přijde mi, že mi ty vánoční písničky zlepšují náladu, co Vám? 😌


Tak jsem se nějak rozepsala a jdem na to... A konečně to, čeho se tento článek týká..


Jsou tu tipy na moje oblíbené filmy s vánoční tématikou!

1. Vánoce naruby ( Christmas with the Kranks)



Pinterest

Tak tohle je moje vánoční srdcovka!


Tima Allen je skvělý a v podání vánočního filmu, kdy chtějí místo Vánoc bez dcery, trávit na výletní lodi, bez ozdob a bez každoroční vánoční party. Ale každý příběh má své ale.. Blair zavolá, že přijede na Vánoce i se svým přítelem, který ještě americké Vánoce nezažil a moc se těší...nezbývá moc času, kdy Luther a Nora musí sehnat vánoční ozdoby, přichystat party se kterou jí pomůže celá ulice... Myslím, že tady je všem jasné, jak tenhle film může dopadnout...

2. Čtvery Vánoce ( Four Christmases)


Pinterest

Taková vánoční oddechovka!

Co když Vánoce nechcete slavit s rodinou, ale odletět na dovolenou, ale vše nedopadne jak má skrz škaredé počasí a tihle dva musejí svátky trávit s rodiči, které mají rozvedené...

3. Budiž světlo (Deck the Halls)


Pinterest

Další oddechovka..

Soutěž o nejlepší vánoční výzdobu? To je výzva!

4. Přežít Vánoce ( Surviving Christmas)


Pinterest

Pronajmout si rodinu na Vánoce? No problem, i takhle jdou trávit svátky a to by nebylo, kdyby tam nebyla nějaká ta romantika....

5. Grinch ( The Grinch)


Pinterest

Bez Grinche nejsou Vánoce!

6. Sám doma 1,2 ( Home Alone 1,2)


Pinterest


Tak Kevin musí být, ale jen první a druhý díl. Ty novější už nějak nemám ráda..

7. Láska nebeská ( Love Actually)

Pinterest
To nejlepší na konec! 😊

K tomu snad ani nic psát nemusím ne? Bez tohoto snad ani Vánoce nejdou... 


Tak tohle jsou asi ty NEJ filmy s vánoční tématikou, kdybych měla vypsat všechny, které miluju, tak jsme tu opravdu do Vánoc.😄

Jaké vánoční filmy máte nejraději vy? Klidně mi napište do komentářů, aspoň se budu mít do Vánoc na co dívat! 



Tak zase příště!


Hezkou první adventní neděli všem!



ByKaroulin.



4 komentáře:

  1. Vánoční písničky mám moc ráda, konečně je zase jejich čas! :) A k filmům musím přidat Griswoldy - Vánoční prázdniny. Sice ten konec už byl docela slátanina, ale první 3/4 mě pokaždé baví. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně! :) Ten film mám taky ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce zbožňuji stejně jako ty. Od začátku prosince už si nepřijdu tak divná, vánoční písničky poslouchám už od listopadu a celý rok se na tohle období strašně moc těším :D. Láska nebeská a Sám doma, to jsou prostě klasiky. Každý rok se společně s rodinou díváme ještě na Pelíšky, které všichni milujeme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že nejsem jediný blázen! :D

      Hlavně si Vánoce užij, už se nám blíží! <3

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)