1/04/2017

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2016

Ahoj!

Tak jsem tady s článkem, co jsem dostala k Vánocům.

Přemýšlela jsem, jestli článek vydat, ale tyhle články ráda čtu i u jiných blogerek, tak proč ho nevydat i u sebe! 

A můžeme jít na to...


Vánoční Starbucks hrníček je skvělý a jak mi ladí s vánočním pozadím..



Moje Pandora sbírka se rozšířila o přívěsek soba, no není krásný? (i s červeným nosem, haha)

Patřím mezi příznivce Pandora náramků, co vy? 😊


Jedu na koncert Robbieeeeeeho! Největší láska, ever!



Spodní prádlo od Calvin Klein jsem moc chtěla. Určitě si ho dokoupím ještě v šedé barvě!


Knížky jsou mé must have dárky! 

Diář od holek je krásný a jeho koupí je aspoň podpořím. 

Malého prince jsem si chtěla přečíst už několikrát, ale nějak jsem se k tomu nikdy nedostala a teď už si ho konečně můžu přečíst. 

Harry Potter je srdcovka, teď to čtu od prvního dílu a už se těším na tenhle! 


Musím říct, že když jsem vybalila tyhle knížky, byla jsem úplně okouzlená, jak jsou krásné.
V kině jsem na tom byla a moc se mi to líbilo a překvapilo mě, že se do jednoho filmu vlezly všechny tři díly!

A abych věděla, kde jsem skončila se čtením, dostala jsem záložku do knížky.



Mýdlo s vůní perníčku je nádherný a voňavý!💗

Yves Rocher mám moc ráda a tenhle  sprchový gel tak krásně voní.

Tři mini krémy na ruce, miluju mini balení všeho, takže proto ta radost z mini krémů!😄


A tady ten největší dárek.... KUFR.

 Doufám, že někam brzo vyrazím! 

Miluju cestování!



Včera mě kamarádka vytáhla na povánoční nákupy, tak pro vás chystám článek, co jsem ulovila v povánočních slevách! 

Doufám, že jste si Vánoce užili! 

A co jste dostali pod stromečkem vy?


Všem přeji krásný rok 2 0 1 7.


ByKaroulin.



7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásne darčeky. Tiež som dostala spodne prádlo od Calvin Klein ale nie taku podprsenku ako máš ty ale 3ks tanga a musím povedať jedine to, že som maximálne spokojná a diár od ACOS som si kúpila už pred vianocami. Dala som odber tvoju blogu. Verím, že nie len tento článok je tak krásny ale budú aj ostatné a teším sa na ne. :) Je neskutočne krásny a mám z neho obrovskú radosť. Inak veľmi krásne darčeky a ešte oneskorene šťastný nový rok.

    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju a děkuju! <3 :) Tobě taky krásný nový rok!

      Doufám, že nezklamu a ostatní články se ti taky budou líbit! :)

      Vymazat
  3. Nádherné darčeky:) Tiež som dostala na Vianoce Pandoru:) A tie knižky Podivné deti ma veľmi zaujali

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Jsem na ty knížky moc zvědavá.

      Vymazat
  4. Pěkné dárky, pokud jsi četla knížky a neviděla film ani na něj nekoukej (myslím ten sirotčinec). Hrnek je úžasnýýýýý!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Právě, že jsem viděla film a byla jsem z něj nadšená a ani jsem nevěděla, že knížky už dávno vyšly!

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)