3/30/2017

FEBRUARY IN PICTURES

Tak je tu FEBRUARY IN PICTURES a myslím, že takové shrnutí měsíce je skvělé, člověk si připomene, co ten měsíc dělal a kde byl!  

Doufám, že vás tenhle typ článků baví, protože já ho u ostatních mám moc ráda!

Tak můžeme jít na to: 

Konečně jsem se podívala na Pustevny, bylo úplně božsky a vzniklo tak moc fotek, že bude samotný článek s fotkama a tip na výlet! 


Holčičí večer v únoru? Splněno!

Celá pizza pro mě, knížka, cola, filmy a seriály!

Nakonec mi z pizzy bylo blbě a šla jsem spát brzo! :D 


Dívka ve vlaku byla knížkou měsíce a musím říct, že byla skvělá!


Přítomnost kafe byla všude se mnou! 


Upekla jsem svůj první banana bread. :)


Jeden výlet do Brna plného nákupů, kafe a sushi! <3


Sushi s avokádem MILUJU! 


Losos s černou rýží a špenátem je něco nepopsatelnýho! <3


Family time v naší nově objevené hospůdce!


Klasika. Kavárenské povalečství stále posunuju k dokonalosti!


A taky jsem začala běhat!
Teď jen vydržet.. 


Měsíc únor byl jak vidím plný kafe, dortů a tak málo pohybu! :D

Takže březen bude podobný, ale doufám, že duben bude lepší a květen ještě lepší!

Co vy jste dělali v únoru zajímavého?

Běháte? Baví vás to? 


ByKaroulin. O:) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář! :)