12/02/2018

WINTER IS COMING!


Tak asi definitivně přišla ZIMA k nám! Je první adventní neděle a já mám pro vás pár tipů jak zvládnout zimu a cítit se fajn, když ji třeba moc nemusíte!

Já tohle období před Vánocema totálně miluju!❤️

Udělejte si horký čaj, kafe nebo kakao a můžeme jít na to...


...SVETR, SVETR A JENOM SVETR 


Svetrová sezóna je tady! Jo a šedou miluju!


...KAFE/ČAJ/KAKAO A OHŘÍVÁTKO DO KAPSY


Komu se nepije líp, když má na to boží hrníček! Jsem sběratel krásných hrníčků, jen je nemám kam dávat už...☹️ 


...MOC KNÍŽEK


Kdo taky miluje čtení? Zachumlat se pod deku, zapálit svíčky, uvařit horký čaj a knížka do ruky, tomu říkám plán.

...SVÍČKY


Tak k tomuhle není co dodat.. možná jen to, že svíčky dělají boží atmosféru a naprosto je miluju! 


...NETFLIX, SPOTIFY


Zaplatit si Netflix a Spotify byl zatím můj nejlepší nápad! Filmy a seriály do zimních večerů jsou naprosto ideální a co teprve vánoční filmy, ale tipy na filmy až příště! 

A to, že teď už mám na Spotify oblíbený vánoční playlist, který mi hraje při psaní článku, vám snad ani psát nemusím!


...HYDRATACE


Tělové mléko je must have v zimě! A tohle? Nejlepší! 

Značka ECO BY SONYA je přírodní kosmetika, která si mě získala i s majitelkou (😄) a nepoužívám nic jiného! Mají i samoopalovací mléka, pěny a všechno organic.. ale o tom zase příště!

Majitelka https://ecopure.cz je stejně skvělá jako ta kosmetika! Takže mrkněte a třeba i vyzkoušejte, stojí to za to! ❤️


Tak doufám, že si zimu a ten předvánoční čas aspoň trošku užijete!

Co vaše tipy? Pokud máte nějaký další, sem s nima!


ByKaroulin. :))

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář! :)