2/20/2015

GARNIER - BB Cream

Ahoj!
Tak je tady malá recenze na BB Cream od Garnier.



BB Cream používám, když nechci zbytečně zatěžovat pleť make-upem.

A teď teda k němu..

Koupila jsem si ten light tedy pro světlou pleť, ale chtěla jsem ten tmavší, teď jsem ráda za ten světlý, hah. Musím říct, že i ten světlý odstín je celkem tmavý, takže kdo je světlejší, musí být opatrnější.  Konzistence je příjemná a celkem pěkně se nanáší. Už před nějakou dobou jsem měla taky BB cream od Garnieru, ale byl to BB Cream - Miracle skin perfector a byla jsem s ním moc spokojená, tou dobou jsem vlastně používala jen BB, protože jsem make-up nepotřebovala a musím říct, že jsem měla i méně olezlou pleť. Tento má stahovat póry a hydratovat + má SPF 15, takže je i super na léto. Jsem ráda, že BB moc nezatěžují pleť, proto se snažím ho střídat s make-upem. Stal se mým oblíbeným produktem, ale samozřejmě miluji i svůj make-up od Macu.

Používáte BB Cream? Vyhovuje vám? :)

Když tak mi napište váš oblíbený BB Cream!



pro světlou pleť






5 komentářů:

  1. Thank you so much! :)

    I'm following you too!

    OdpovědětVymazat
  2. Nice products!!! I like Garnier!!!
    would you like to follow each other? let me know....
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  3. good product! want to follow each other ? let me know and I'll follow back! have a nice day!
    http://mosaictrends.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Love garnier bb cream!!
    Kisses from Spain!
    www.alphasdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)