1/26/2015

Banana pancake(s)

Ahoj!

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet banánovo kokosové  palačinky. 

A právě dneska jsem je vyzkoušela a myslím, že budou patřit na seznam mých oblíbených snídaní.. Byly opravdu výborné! A to čerstvé ovoce..opravdu slast pro chuťové buňky!




Budete potřebovat: 3 vajíčka
                                    půl hrnku strouhaného kokosu
                                    1 zralý banán
                                    skořici
                                    vanilku
                                    kokosový olej na smažení

Banán stačí vidličkou rozmačkat a přidat ostatní ingredience..

Směs pak osmažte na rozpáleném kokosovém oleji..je lepší ho mít opravdu po celé pánvičce, protože jinak se vám to přilepí k pánvičce a nepůjdou vám otočit..a ano, to přesně se stalo mně a proto je na fotce jenom jedna, byla to hned ta první, která se mi povedla a ostatní šly do koše..btw. proto ten nadpis se s v závorce..protože vlastně byla jenom jedna! :D


Nejvíce mě zaujal recept od Domči, která má tady ten úžasný blog!
Je úžasná a věřila jsem, že mi budou od ní chutnat. Sledujte ji na instagramu, je tam jako dominika.po, její instagram naprosto miluju.

Když tak mi napište do komentářů, jestli jste je taky zkoušeli a jak vám chutnaly!

7 komentářů:

  1. Wow – Want this!

    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    http://adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. This looks so delicious! :*

    Kisses from Germany :*
    www.modezitats.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. I love banana pancakes <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. cute blog :))

    http://annazuerker.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. TO VYAPDÁ NAPROSTO DOKONALE!!! <333

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)