1/03/2015

Best things of 2014!

Vítám vás na mém blogu!

Jak už nadpis napovídá, představím vám své oblíbené věci a produkty z roku 2014.
Jsou to věci, které jsem ten rok objevila nebo chtěla a opravdu mi přirostly k srdci a jsem z jejich používání nadšená. Většinou ke ke každé věci se váže příběh - nebojte, nebudu vám všechny příběhy popisovat, i když (:D).


První, co jsem moc chtěla byl krém na obličej La Roche-Posay, který jsem dostala na Vánoce 2013 a opravdu jsem ho používala pod make-up pořád, bohužel teď ke konci roku 2014 mi dochází a myslím, že si ho pořídím znovu. Vydržel rok, takže si myslím, že i celkem vydrží.

Druhé jsou tenisky Nike Air Max v černé barvě, ano strašně jsem po nich toužila a na narozeniny mi je přítel pořídil, první tenisky, které opravdu nosím skoro pořád.

Třetí věc jsou balzámy EOS, které jsem si přivezla z Anglie a chtěla jsem vyzkoušet, jestli jsou opravdu tak dobré a k tomu ještě od EOS krém. A ano, jsou opravdu moc fajn.

Čtvrtá věc jsou dvě věci od MACu, make-up a korektor, musím přiznat, že od té doby co je mám, je opravdu používám denně. Dřív jsem používala jen BB cream, takže opravdu změna.

Pátá věc je čistící voda na štětce Ebelin z DM drogerie. Není vůbec drahý a za tu cenu opravdu udělá parádu a štětce jsou jako nové.

Šestá věc je šála. Chtěla jsem kostičkovanou a nemohla jsem ji někde sehnat, je úplně jako deka a je v ní teplo. Je z New Yorkeru, ve kterém skoro vůbec nenakupuji. 

Sedmá je tělové mléko Lactovit, mám ho opravdu chvíli, asi týden a jsem z něj nadšená!

Osmé jsou knížky, The fault in our stars a Looking fot Alaska od Johna Greena. Nesmí chybět ani knížka od Zoe Sugg. Udělám článek, kde se věnuji knížkám i s recenzemi, protože čtení miluji.

Devátá věc jsou legíny od Nike a myslím, že jsem si nemohla vybrat lépe. Nosím je opravdu na každé cvičení i běh.

Desátá věc jsou vosky od Yankee Candle. Nádherně voní a kupovala jsem je vlastně na zkoušku, abych věděla jaké jsou. Mám Silver Birch, Garden Sweet Pea a Fluffy Towels.

Jedenáctá věc jsou sluchátka Happy Plugs ve stříbrné barvě a moc jsem si je přála.

Dvanáctá věc jsou hodinky, neodolala jsem hodinkám z Mohita ve zlaté barvě a ještě jsem je koupila ve slevě. Náramky jsou ze Sinsay.

Třináctá věc je voňavka Michael Kors, která krásně voní a dostala jsem ji k předplatnému mé milé ELLE! 

První článek a tak dlouhý, moc se omlouvám předem těm, co vydrželi až do konce a příští článek bude už kratší! :)

ByKaroulin :)












4 komentáře:

  1. --AAA!!! Chci všechno, co tady máš :(:D
    Air maxy jsou náderný. Taky po nějakých s přítelem pokukujeme. Říkám si pořád, že když už AM, tak nějaký ty pořádně barevný, ale zas ta černá klasika! No bude to těžké se rozhodnout.
    Na MK vůni jsem se dívala včera v Sephoře a musím říct, že se mi nezdály ničím nějak extra. Takové klasiky. Ale elegntní zlatý obal s čirým flakonkem je krásný :)
    No a .. já bych Ti asi musela okomentovat všechno od šály, přes legíny až po MAC makeup.
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi, jsi strašně miloučká a strašně děkuji za krásný koment :) Černý jsem zvolila, že se mi budou ke všemu hodit a samozřejmě hned poprvé jsem chtěla taky pořádně barevný! :) Já voňavku měla k předplatnému, takže to nebylo, že bych ji vyloženě chtěla, ale takhle ji aspoň vyzkouším jaká a je a ještě mi dokonce i voněla! :) Kdyby jsi chtěla a nevadilo by ti to, tak si někde můžeme třeba i sem tam napsat, ráda bych někoho znala z blogového světa s kým všechno můžu probrat, je z blízka a třeba se i poradit skrz blog! :)

      Vymazat
  2. Vítej v blogosféře. :)) Moc pěkné shrnutí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)