1/07/2015

My favourite breakfast!

Dobré odpoledne! :)
Asi nemusím psát, o čem bude tenhle článek.. Ano, o mé oblíbené snídani!
Dřív jsem vůbec nesnídala, ale poslední dobou je snídaně mé nejoblíbenější jídlo.
Miluji ovesnou kaši, zatím si kupuji hotovou (Dr. Oetker), kterou nasypu do horkého mléka a zasypu ji ovocem, je ještě lepší..  Chtěla bych se naučit si ovesnou kaši vařit sama, zatím dělám jen tuhle hotovku. 

Taky máte rádi ovesnou kaši? Pokud ano, napište jak si ji děláte..Moc mě zajímají recepty, abych se naučila jak na ni :)

Je to tahle od Dr. Oetker.

2 komentáře:

  1. Jaaaj jestli ti můžu poradit tak tohle fakt nedělej! ;) Toto není ovesná kaše. I když s tím ovocíčkem nahoře vypadá fakt lákavě :D Vidím že už je to měsíc tak možná jsi už zkusila udělat si pořádnou kaši sama? :) Jestli ne tak to určitě vyzkoušej, je to hrozně jednoduchý, rychlý a máš výživnou zdravou snídani u které víš co jíš. Tady v tom sáčku je akorát spousta cukru a nevím čeho všeho..taky jsem si je dřív kupovala, to jsem ale ještě nevěděla jak vůbec taková ovesná chutná. Když jsem ji pak vyzkoušela uvařit sama tak mi napoprvý vůbec nechutnala, protože, no, oproti té sáčkové byla bez chuti :D Když ji ale ochutíš banánem, trochou medu, kokosu, skořice, kakaem..co tě napadne, to je jiná :) a poznáš jak tohle ze sáčku bylo přeslazené! Zkus si napoprvé najít recept třeba u nějaké z blogerek kde budeš mít uvedené i množství, já si to už dělám od oka ;) je to fakt rychlovka ani ne 5 minut a kašička je na světě, nejlepší s banánem a burákovým máslem!
    (Jinak promin jestli tě tady poučuju zbytečně, říkám, nevím jestli jsi to už vyzkoušela a jestli ne tak jsem ti to chtěla doporučit je to fakt mňamka ;D)
    A máš moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak když jsi napsala tenhle komentář, tak přesně asi týden před tím jsem zrovna zkoušela opravdu z ovesných vloček a mlíka :D a přesně jak to popisuješ to bylo...méně sladká, nevýrazná..ale od té doby si dělám už jen tuhle :) S ovocem je úplně bezchybná, bez něho bych to upřímně asi nezvládla :D Všude hlavně cpu skořici, mňam! Pak sem asi přihodím i nějaký pořádný recept! A jinak moc děkuju!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)