1/21/2015

Sales? Challenge accepted!

Ahojte! :) 

Omlouvám se za neaktivitu, bylo toho teď nějak moc.

Minulou sobotu jsem byla nakupovat v nedalekém nákupním centru, protože mamka si chtěla něco vybrat za poukázky, které dostala k Vánocům. Jela jsem s tím, že si toho moc kupovat nebudu, ale jak už to bývá, nakonec jsem měla nejvíc tašek právě já...nečekala jsem, že si toho tolik vyberu..




klobouk - LINDEX, kabát - RESERVED, boty - RESERVED, šála - NEW YORKER, svetr - RESERVED, kabelka - MOHITO

Jako první jsme šli do Lindexu..z tama zatím moc věcí nemám, ale když jsem viděla ten klobouk, který teda bohužel nebyl ve slevě, ale když jsem si ho dala na sebe, věděla jsem, že bez něj odjet nemůžu..jsem zvědavá jestli ho budu nosit, protože bydlím v malém městě. Pak jsme šli do RESERVED, můj nejoblíbenější obchod..a vybrala jsem si tam toho opravdu hodně..boyfriend jeans slim, kabát, který před slevou stál 2800,- a já jsem ho koupila za krásných 699,-(kabát a rifle přidám originální fotku, kde půjdou obě věci dobře vidět), kožené boty za 799,- a levný pohodlný svetr. Z těch ohromných slev jsem byla tak unavená, že jsme šli na oběd do UGO na wrap s uzeným lososem, mňamka. Po obědě jsme už pomalu chtěli jet, ale ještě jsem zamířila do MOHITO a tam jsem si koupila mini kabelku za 199,- a k té jsem si musela teda ještě koupit v té barvě šálu :D
kabát RESERVED 

boyfriend jeans slim - RESERVED
A omlouvám se předem za nekvalitní fotky na celém blogu, je to foceno na iPhone 5S. Doufám, že jednou budu fotit na pořádnou zrcadlovku! :)

4 komentáře:

  1. Klobouk a šál mám chuť ti okamžitě sebrat! :D Moc pěkně jsi pokoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. love the pieces and I think they'll look gorgeous together!

    xx Rebekah

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.de

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)